Mananca numai mancarurile care iti plac

Ai doar un anumit spatiu pe farfurie, asa ca nu il umple cu mancaruri care nu iti plac. Daca urmeaza sa mananci niste mancare cu mai multe calorii la o petrecere, alege-le pe cele care iti plac cel mai mult. Trebuie doar sa te rezumi la niste cantitati rezonabile.

Bunatatile de sezon- cum ar fi de exemplu mancarurile facue acasa, deserturile decadente si cocktailurile-, nu iti aduc bucurie daca te fac sa regreti mai tarziu. Prin urmare, daca urmeaza sa tte torturezi dupa ce ai luat o gustare, poate ar trebui sa te gandesti mai bine. Dar, daca ti-ai permite tie insuti o gustare, savureaz-o, accept-o si apoi mergi mai departe.

Renunta la bauturile de dinaintea cinei

Nu doar ca alcoolul este o sursa de calorii goale, dar cercetarile sugereaza de asemenea ca alcoolul ne mareste tendinta de a manca prea mult. Acest studiu sugereaza faptul ca, daca consumi cateva bauturi alcoolice inainte de masa, acest lucru iti poate creste consumul de mancare. Prin urmare, daca trebuie sa mergi la o petrecere, alege sa consumi una sau doua bauturi dupa ce ai mancat. Facand acest lucru, iti reduci tendinta de a manca prea mult si o sa te mai poti bucura de faptul ca ai niste mancare in stomac care sa absoarba alcoolul ingerat.

Programeaza pe calendar cate un eveniment activ pentru fiecare sarbatoare

Puteti participa intr-o cursa de sarbatori, putei iesi undeva sau pur si simplu poti sa faci niste seturi de exercitii din cand in cand. Exercitiile fizice sunt un mod foarte bun de a face miscare in casa atunci cand temperaturile sunt scazute. Daca ai nevoie de motivatie in plus pentru a iesi afara pe vremea rece, atunci poti investi in una sau doua piese de echipament atletic pentru a iti tine de cald.

Write a Comment

view all comments

Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person. Required fields marked as *